Fox Glacier

Helaas hadden we vandaag pech, de heli hike op de gletsjer ging niet door vanwege het weer. Dat was wel heel even een domper, maar veilgheid is belangrijker. We konden vandaag niet veel meer dan een paar wandelingen maken hier in de omgeving. We hebben daardoor de gletsjer nog wel gezien vanaf een uitzichtpunt. Gelukkig krijgen we ons geld van deze trip wel terug en via onze gastvrouw in de B&B hebben we gelijk een nieuwe optie met korting geboekt verderop in onze reis. Dit is alleen een vlucht over de gletsjers en geen wandeling, maar ze maken wel een landing in de sneeuw. Dus dan krijgen we nog een nieuwe kans. Morgen gaan we heel vroeg opstaan en hopen we een hele mooie reflection foto te kunnen maken bij het meer. Als dat lukt zie je de omgeving en met geluk de gletsjer weerspiegeld in het meer. Daarna vertrekken we naar Queenstown, wat weer een rit is van 330 km, maar er is veel te zien onderweg dus we nemen onze tijd.

Arianne

Jeetje dat is balen zeg. Je had je daar nog wel zo op verheugd. Succes met de volgende rit..

reny

Wat ziet het er allemaal mooi uit en wat eemn mooie foto van jullie inde ski lift

mala

Oh wat jammer.