Queenstown

Vanmorgen was èèn van de weinige ochtenden in ons programma waarop we de wekker niet hoefden te zetten. We waren natuurlijk gewoon vroeg wakker, maar hebben het lekker rustig aan gedaan. Toen we klaar waren zijn we als eerste naar de gondola gelopen deze brengt je 450 meter hoog de berg op, maar daar aangekomen stond er een flinke rij en zagen we dat we ook boven konden lunchen, het besluit was snel genomen we zouden later terug komen. Op weg naar de stad kwamen we toen langs een midgetgolf baan en dat leek ons wel leuk. Het zonnetje scheen lekker, dus hebben we een potje gespeeld. Daarna zijn we lekker naar de haven en de stad geslenterd. We hebben een paar souvenirs gekocht en na deze terug gebracht te hebben naar het hotel zijn we weer naar de gondela gegaan. Het bleek een goeie beslissing geweest te zijn om hier te gaan lunchen. We werden langs een heel uitgebreid buffet geleid naar een tafeltje met een geweldig uitzicht. Het buffet was ontzettend uitgebreid, met ook nog een dessert buffet, dit hadden we niet verwacht voor de prijs die we betaald hadden. Het was echt super. Na de lunch hebben we natuurlijk nog uitgebreid foto's gemaakt van het uitzicht. Uit navraag bleek dat we voor nog goedkoper dan de lunch was, ook kunnen dineren boven. Dit kon alleen als je boven de reservering maakte, gezien de lunch geweldig was hebben wij meteen een boeking gemaakt voor morgenavond. We hebben er nu al zin in, de resevering in voor 20.15 uur dus dan is het nog net licht, wie weet krijgen we nog een,mooie zonsondergang te zien.