Auckland - Paihia

Vandaag zijn we gereden van Auckland naar Paihia, zo'n 230 km. Nu is het echt begonnen, toen we de stad uit reden zagen we gelijk de zee. We hebben de zogenaamde kustroute gevolgd al was al vrij snel de vraag waar hier de kust van was. We reden door pachtig gebied met een fantastisch uitzicht, het waren alleen voornamelijk bochtige bergen. Je kon hele stukken je gas loslaten en nog 100 km per uur rijden, sterker nog soms reed je hele stukken op de rem. We hebben gelukkig een sportieve auto, zie foto voor de liefhebber. Langs de kant stond een bord High Crash rate en vlak daarna piepte de auto ineens, wat bleek we waren al 2 uur onderweg (zonder dat we het door hadden) en de auto waarschuwt dan dat je moet rusten. Fijn zo'n mee denkende auto. Dus bij de eerst volgende plaats maar gestopt en even wat gaan drinken in de buurtkroeg. We zijn nu in Paihia en hebben een leuk hotel met heel ruime kamer. Morgen zeilen en zwemmen met dolfijnen. Het zal wel koud zijn, maar we gaan het hopelijk doen. Het gaat in ieder geval wel door. Wordt vervolgt.

Arianne

Hadden we op het werk maar zo'n meedenkende computer die ons elke 2 uur even laat ontspannen hahaha...
Heel veel plezier met het zeilen en hopen dat jullie dolfijnen zien of is dat gegarandeerd?

Marloes

Leuk om te lezen allemaal! Idd handig zo'n auto. Ik weet dat we moeten stoppen als Erik wil afslaan bij een verkeerde stad. Haha. Veel plezier en gaaf hoor morgen zeilen en zwemmen met dolfijnen. Hier zouden ook dolfijnen moeten zijn maar hebben ze nog niet gezien. Liefs van ons

Mala

Hoe gaat het met je voetjes?