Kaikoura / Christchurch

Vanmorgen vroeg begonnen we met een nieuwe kans voor de whalewatch. Deze ging nu wel volledig door, al vrij snel zagen we 2 bultrug walvissen. We zagen ze zelfs samen springen uit het water, wat vrij bijzonder schijnt te zijn, helaas hebben we van de sprong geen foto's. Daarnaast hebben we diverse dolfijnen en vogels gezien. We waren echter op zoek naar een grotere walvis en deze konden ze helaas niet vinden. Tot onze verbazing krijgen we daarom een deel van ons geld terug. Na de tour zijn we naar Christchurch gereden, we zitten in een airport hotel, dus echt pal naast de luchthaven. Nadat we ingecheckt hadden hebben we onze auto ingeleverd, want we moeten vanacht om 3 uur op om vervolgens met de shutle bus naar het vliegveld te gaan. Dat wordt dus een korte nacht. Helaas zit onze tijd in Nieuw-Zeeland er dus op, maar we gaan lekker nog een paar dagen genieten op Cape Tribulation. We weten niet of we daar wifi hebben, maar indien mogelijk zullen we nog op de blog schrijven.