Tairua

Gisteren hebben we een flinke afstand afgelegd naar Tairua. Het is hier niet hetzelfde rijden als in NL, maar vooral bergen dus je bent veel langer onderweg. Oftewel gister was een reisdag, maar toen we aan kwamen bleek dat we op een prachtige lokatie zitten. We hebben een soort blokhut aan het water. Bij aankomst leek er geen water te zijn, maar dit lag aan het tij haha. Afgelopen nacht heeft het flink geregend, maar vanmorgen scheen het zonnetje weer en bleek hoe mooi ons uitzicht is. Na vanmorgen lekker rustig aan gedaan te hebben, zijn we met de auto naar Cathedral Cove gereden. Hier is de film The Chronicle of Nardia opgenomen. We hebben hier een wandeling gemaakt naar Gemstone beach. Nou ja weinig strand maar grote stenen, wel mooi uitzicht. Er is een snorkelroute daar, maar dat raden wij niet aan. Daarna zijn we naar Hot Water Beach gereden, hier moet je eigenlijk een gat graven en dan heb je je eigen hotpool, maar dit hebben wij niet gedaan, Vanavond doen we rustig aan, want er is Rugby All blacks tegen Springboks oftewel voor de niet kenners Nieuw-Zeeland tegen Zuid-Afrika, dit wil Martijn als rugby liefhebber graag zien. Morgen vertrekken we weer naar Rotorua.