Wellington

Gisteren zijn we van het Nationaal park naar Wellington gereden een flinke afstand en het regende voornamelijk. We horen net op het weer dat we op tijd vertrokken zijn, omdat het nu gesneeuwd heeft in het Nationaal park. Toen we vertrokken zeiden ze al dat we op tijd gingen, omdat we anders vast konden te komen zitten daar. Vanochtend zijn we na het ontbijt de stad in gegaan. We zijn door de stad naar de Cable car gegaan, dit is een soort klein trammetje wat je de heuvel op brengt. Vanaf boven zijn we door de botanische tuin langzaam weer naar beneden gelopen. Halverwege kwamen we ineens op een Tulp markt, met allemaal nederlanders en nederlands eten zoals kroket haha. We zijn maar snel door gelopen. Toen we beneden waren zijn we rustig langs de winkels terug geslenterd naar het hotel. Na een uurtje in het hotel zijn we naar de andere kant van de stad gelopen naar de haven en oriëntel bay. Het was heerlijk weer dus we liepen lekker in het zonnetje langs het water. Nu moeten we inpakken, want morgen moeten we heel vroeg op (05.30 uur), omdat we morgen met de ferry naar het zuider eiland gaan. We moeten de auto in de haven inleveren, dan met de ferry ongeveer 3 uur varen, nieuwe auto halen en vervolgens nog een uur of 3 rijden naar de volgende locatie. Oftewel vrij zware reisdag, maar komt goed.