Marahau dag 2

Nadat we vanmorgen wakker werden met een prachtige zonsopgang als uitzicht, moesten we rijden naar het beginpunt van onze trip. Dit ging natuurlijk weer langs een smal bergweggetje, maar zelfs daar wennen we al aan. Nadat we in een watertaxi waren gestapt gingen we langs de kustlijn van het Abel Tasmanpark naar Tongaranui. Onderweg kwamen we langs prachtige baaien en een baai met zeeleeuwen. Nadat we waren afgezet op het strand van Bark bay begon onze wandeling van 10.6 km, 4 uur. Deze track liep door de bergen, waar je fantastisch uitzicht kreeg op de diverse baaien, over de swingbridge naar Torrent Bay. Hier hebben we even een kwartiertje gezeten om te lunchen. Vervolgens ging de tocht verder naar het goudkleurige strand van Anchorage. Onderweg hebben we nog een afslag genomen naar de Cleopatra Pools. Vanaf hier zijn we weer met de watertaxi terug gegaan naar Kaiteriteri. Het was een flinke en vermoeiende wandeling, maar het is hier ontzettend mooi weer en de wandeling was absoluut de moeite waard. Morgen moeten we weer 330 km rijden naar Hokitika.

Arianne

Wat zitten jullie op een schitterende plek zeg. Wat een mooie foto's. Heel veel plezier en geniet van je verjaardag op deze schitterende plek????

Arianne

Er staan opeens vraagtekens maar ik had een smiley neergezet hahahaha

Grietje Grit

Ik ben een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag, nog een hele fijne reis samen ik lees jullie verhaal iedere dag,