Twizel

Gisteren zijn we aangekomen in Twizel. Bij aankomst bleken we in eerste instantie een chalet te hebben met alleen een twee persoonsbed, dus maar even naar de receptie gegaan om uit te leggen dat we broer en zus zijn en dus indien mogelijk graag aparte bedden willen. Geen probleem we kregen een ander chalet, dat bleek veel groter te zijn met een huiskamertje 2 banken, een eetkamertafel en een bovenverdieping. Het is bijna huiselijk, leuke afwisseling na al die weken alleen een kamer met bedden en af en toe een zitje. Vanmorgen stonden we eigenlijk geplant voor de heli, maar die kon helaas weer niet doorgaan vanwege het weer. Ook vanmiddag was het nog niet mogelijk om te vliegen, morgenochtend is onze allerlaatste kans voor de heli dus hopen maar. Vanmiddag zijn we er daarom maar op uitgetrokken met de auto om te genieten van de prachtige omgeving, met alle groene heuvels, witte sneeuwtoppen en een meer met gigantisch blauw water dat je bijna denk dat je op een of ander tropisch oord bent. Morgenochtend dus hopelijk de heli en daarna ongeveer 5 uur rijden naar Akaroa.